در این آموزش که دو قسمت دارد شما در قسمت اول ابتدا یک استاتیک مش میسازید و با استفاده از یک Trigger نواحی حساس تعریف میکنید و با استفاده از سیستم انیمیشن Matinee به دری که ساختید انیمیشن میدهید . در قسمت دوم ...

مباحث مطرح شده در ویدیو اول :

  • Set up a static mesh for animation in UDK
  • Create a Trigger to open and close a door in UDK
  • Work with Unreal Kismet to build visual code for the trigger in UDK
  • Work with Unreal Matinee to create the animation for the door opening in UDK

مباحث مطرح شده در ویدیو دوم :

  • Create a trigger for a platform that goes up and down in UDK
  • Create the animation for the platform in UDK
  • Create a player start point in UDK
  • Convert a normal Static mesh to a animated static mesh in UDK

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم