دانلود آموزش Create in UDK Trigger Door,platform And Start Point
در این آموزش که دو قسمت دارد شما در قسمت اول ابتدا یک استاتیک مش میسازید و با استفاده از یک Trigger نواحی حساس تعریف میکنید و با استفاده از سیستم انیمیشن Matinee به دری که ساختید انیمیشن میدهید . در قسمت دوم ...
مباحث مطرح شده در ویدیو اول :
-
Set up a static mesh for animation in UDK
-
Create a Trigger to open and close a door in UDK
-
Work with Unreal Kismet to build visual code for the trigger in UDK
-
Work with Unreal Matinee to create the animation for the door opening in UDK
مباحث مطرح شده در ویدیو دوم :
-
Create a trigger for a platform that goes up and down in UDK
-
Create the animation for the platform in UDK
-
Create a player start point in UDK
-
Convert a normal Static mesh to a animated static mesh in UDK
دانلود قسمت اول
دانلود قسمت دوم
+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم دی ۱۳۹۱ ساعت 0:0 توسط امیر
|